Dia internacional de la gent gran

L'1 d'octubre és el  Dia Internacional de la Gent Gran i us volia presentar a la meva persona gran preferida del món mundial!

 

La meva yaya! o com li diem tots a casa la Nené.

 

I us preguntareu, que fa aquesta senyora en un blog de ganxet? Doncs ho fa tot! Ella és l'origen del meu ganxet o us penseu que això del ganxet em va vindre insuflat per l'esperit sant? Doncs no, va ser ella i la seva paciència d'àvia amb la primera neta (que vulguis que no la primera fa il·lusió, tots els nets fan gràcia però la primera... és la primera! i si a sobre és tant maja com jo, ja no te cuento! xD)

 

Doncs va ser amb aquesta artista del ganxet amb qui vaig destrossar kilòmetres de llana, amb qui vaig fer metres i metres de cadeneta i la que em va ensenyar els punts bàsics. Algun dia us ensenyaré les cortines, les puntes de llençols, els tapets per la taula i els cobrellits que aquesta senyora es va currar, AMB FIL, QUE LA TIA ELS FEIA DE FIL BLANC! 

 

Ella sí que és l'artista de la família!

 

Estimeu-vos als vostres grans, que encara que us treguin de polleguera, ella ho fa, cada dia, em torna loca que la mataria, però també es la polla, mola mogollón, és la meva Nené i me l'estimaré sempre! 

Escribir comentario

Comentarios: 0