El Gat Valentí

Bon dia, ganxetes! 

No em pensava pas que ja feia més d'un any que no actualitzava res a la web... ^^U He estat molt activa per instagram o per facebook o per twitter... (follow me!!)

 

Doncs avui torno a la web per la porta gran! i es que no es per menys, avui es l'aniversari del Valentí! El gat amo i senyor de casa meva! i per celebrar-ho us porto el patró de la seva versió en ganxet!

 

El patró original no és meu, jo només l'he traduït d'un diagrama japonés, AQUÍ teniu l'enllaç del diagrama original que vaig trobar al pinterest

 

Així que sense més tardança, i esperant que no torni a passar un any, us deixo el patró en pdf i en català! 

 

Descarga
El Gat Valentí.
Patró descarregable en PDF, en català, amb fotografies i explicacions detallades.
patro El gat Valentí.pdf
Documento Adobe Acrobat 462.0 KB

Escribir comentario

Comentarios: 0